«قصه‌ای به شیرینی عسل» به ترکی استانبولی منتشر شد
شناسه : 3828
0
شناخت و آگاهی نسبت به پیامبر مسلمانان جهان برای فرزندان امروز امری ضروری است تا با خواندن زندگی پیامبرشان بتوانند راه و پیشه آن بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهند.
ارسال توسط : منبع : آنا
پ
پ

به گزارش ایوان کتاب؛ کتاب «قصه‌ای به شیرینی عسل» نوشته شکوه قاسم نیا، توسط معراج نیکنام به زبان ترکی استانبولی ترجمه و از سوی انتشارات اونسوز در ۹۶ صفحه و در تیراژ هزار جلد چاپ و منتشر شده است.

کتاب «قصه‌ای به شیرینی عسل» داستان زندگی پیامبر خدا، حضرت محمّد (ص) است، از پیش از تولد تا زمانی که به پیامبری برگزیده می‌شوند و ایشان را در غار حرا صدایی مخاطب می‌سازد که «إقرأ». کتاب با زبانی ساده و روان و کودکانه زندگی پیامبر (ص) به خصوص سال‌های کودکی ایشان را در ۲۴ قسمت برای مخاطب تصویر می‌کند و کودک ضمن لذّت بردن از خواندن یک داستان با تاریخ صدر اسلام و چگونگی مبعوث شدن پیامبر (ص) هم آشنا می‌شود.

شناخت و آگاهی نسبت به پیامبر مسلمانان جهان برای فرزندان امروز امری ضروری است تا با خواندن زندگی پیامبرشان بتوانند راه و پیشه آن بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهند. در سطر سطر این کتاب نکات تربیتی و آموزنده‌ای به تصویر کشیده شده است که هر کدام می‌تواند در ذهن کودک دنیای از آموزه‌های اخلاقی را به یادگار بگذارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.